تاریخ : 1398/04/14 16:22
شناسه : 207821

معاون امور صنایع وزارت صمت ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات پزشکی از انتقال نمایشگاه‏های تهران به شهرآفتاب استقبال کرد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت در حاشیه بازدید از ششمین دوره نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب شهرآفتاب جهت انتقال نمایشگاه ها به این مکان، اظهار کرد: انتقال نمایشگاه ها از شهر تهران به نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب اقدامی پسندیده و خوبی است زیرا فضای بسیار خوبی در شهرآفتاب برای برگزاری نمایشگاه ها پیش‏بینی شده است.


معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت در ادامه افزود: جایابی شهرآفتاب از نکات مثبت آن است زیرا خارج از شهر است و برگزاری نمایشگاه ها در این محل باعث ترافیک در پایتخت نمی شود.


وی با اشاره به پتانسیل های نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب،گفت: از لحاظ زیرساختی و امکانات نمایشگاهی شرایط بسیار مناسبی در این محل مهیا شده است و حتما باید از آن جهت برگزاری نمایشگاه‏ها استفاده کرد.


لازم به ذکر است معاون امور صنایع وزارت صمت با حضور در جمع تولیدکنندگان و بازرگانان صنعت نوشت افزار موانع و مشکلات آنها را بررسی کرد.


گفتنی است، ششمین نمایشگاه بین المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی شهرآفتاب، از ۱۱ تا ۱۴ تیر ماه سال‏جاری، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای علاقه مندان می باشد. در این نمایشگاه ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید