تاریخ : 1398/05/23 13:00
شناسه : 208668

معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت:تمهیدات لازم برای جابجایی خطوط تاکسیرانی متروی شهرری به جوانمرد تا 5 شهریور ماه سال جاری اعمال می شود.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - ناصر موسوی در شورای ترافیکی فرمانداری ویژه ری بیان کرد: در پی جابجایی تعدادی از ایستگاه های اتوبوس متروی شهرری به متروی جوانمرد عده ای از رانندگان در حاشیه خدمات رسانی مشکلاتی ایجاد کرده که به شورای تامین کشانده شده است، ما مسوولین نیز قطعا راضی نیستیم که ناراحتی برای عموم مردم و بخصوص این عزیزان ایجاد شود. لذا در این راستا تمهیدات لازم را برای تکامل یافتن موضوع تشکیل دادیم تا در سه شنبه پنج شهریورماه 98 طرح بصورت کامل اجرا شود.



موسوی افزود: محیط همجوار متروی شهرری از معبر عمومی تبدیل به ایستگاه تاکسی شده است و ساکنین محل سالهاست که با این معضل دست و پنجه نرم می کنند ولی همواره با اینکه حقوق شهروندی شان مورد مخاطره قرار گرفته است، همراه و همگام با مدیران در اوج نجابت ادامه روند زندگی دادند.


معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: بواسطه آنکه در جوار این مترو بحث نزاع ها، استفاده از سلاح های سرد، توزیع مواد مخدر و بخصوص سرقت صورت می گرفت. طومار ها، اعتراضاتی و مراجعات مکرر به ما ارجاع داده شد که منجر شد تا رانندگان خاطی که غیر رسمی در این محوطه مشغول بکار بودند را از تاکسیران های محترم خطوط قرچک، پیشوا ورامین تمیز دهیم و در این مورد اقدام به جابجایی آنان به متروی جوانمرد کردیم.



وی ادامه داد: موضوعات مذکور با بررسی در حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 و سازمان ترافیک تهران و... با تمام تنگناهای مالی در پی دو الی سه سال اخیر سامانه ای را طراحی شود در مسیر ساماندهی یکسری از خطوط بخصوص خط های پیشوا، قرچک و ورامین انتقال به مترو جوانمرد شوند.


موسوی با بیان اینکه مشکلات عدیده ای در تمامی ساعات روز از مقابل میدان شاملو تا پل شهید آوینی پیش آمده است، گفت: بار سنگین ترافیکی موجب دغدغه های متعدد شده و باید توجه به این مهم داشته باشیم که ایستگاه متروی شهرری مختص به خود شهرری است و فرقی برای عموم ندارد که در این مترو یا یک خط نزدیک تر خدمات رسانی شوند. ما نیز در راستای تسهیل این موضوع 5 دستگاه ون تا موقعی که دغدغه ها وجود دارد بصورت رایگان قرار دادیم تا مسافرانی که به اشتباه در این مترو پیاده می شوند به متروی جوانمرد انتقال  دهیم تا از بار ترافیکی هسته ی اصلی شهرستان کاسته شود.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید