تاریخ : 1398/09/25 22:59
شناسه : 209739


مهدی غلامی-محمود حقدادی دبیر حزب اسلامی ایران زمین در استان مرکزی گفت:عملکرد رقیه یادگاری ریاست سازمان برنامه و بودجه استان بسیار شایسته است و اگر سایر مدیران هم همانند وی عمل میکردند ، اوضاع این دیار در حال حاضر این چنین نبود.


حقدادی افزود: در بین خانمهای مدیر در استانداری و در سایر دستگاه ها عملکرد یادگاری با اختلاف از همه بالاتر و یک سرو گردن بیشتر است و یادگاری یک الگوی مدیریتی بسیار مناسب میباشد.


وی ادامه داد:در استان مرکزی نیروهای  توانمند ودر راس کار بسیار کم میباشند و میبایست وجود همینها را قدر بدانیم و دیگر اینکه از دیگر نیروهای بانوان توانمند میتوانیم به معصومه دانشمند معاون اجتماعی استانداری،عطیه صالحی مدیرکل سیاسی استانداری،فائزه عقیلی سرپرست روابط عمومی ، لادن مهدوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،زهرا امینی مدیرکل بهزیستی و...اشاره کنیم.


حقدادی همچنین بیان کرد:شفافیت یکی از حلقه های مفقوده میباشد ولی نمونه خوب اتاق شیشه ای و شفافیت را در مدیریت یادگاری ریاست سازمان برنامه و بودجه میتوان دید و میبایست سید علی آقازاده حمایت خاصی از این مجموعه کند.

حقدادی این چهره اصولگرا و مطرح استان اظهار داشت:آقازاده بعد از انتخابات در صورت بودن در این دیار میبایست سروسامان اساسی به فرمانداران و بخشداران بدهد چراکه در انتصاب آنها شایسته عمل نکرده و امیدواریم در همه بخشها بتواند نیروهای کارآمد را قرار دهد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید