تاریخ : 1400/08/15 13:52
شناسه : 400473

به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - آتنا تکیه:  در راستای تامین امنیت عابرین پیاده در جاده های سطح شهر بویژه خیابان فدائیان اسلام که به واسطه استقرار در حدفاصل تهران و ری از محورهای مهم شهر تهران به شمار می رود و گذرگاه اصلی در مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) و سایر راهپیمایی ها می باشد. 

با بررسی این محور و موضوعی که معمولا اولویت عبور از خیابان با عابران پیاده است و خودروها موظف به توقف و رعایت حق تقدم عابران به خصوص بروی خط کشی عابر پیاده هستند، همراه با درخواست های مردمی آن هم در مرکز خیابان فدائیان اسلام (شهرری) شدیم تا این موضوع با همراهی مردم و مسئولین سامان بخشیده شود، چون این امر در حلقه وصل دو محله منصوریه و منگل به مرز خطر رسیده بود. 



در گفتگو با ابوذر ریاضی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۰ در ابتدا به افزایش اکیپ های گشت زنی جهت حفظ اموال عمومی اشاره کرد و گفت: چندیست در سه راه پل سیمان متاسفانه شاهد سرقت تجهیزات ایمنی هستیم که بهبود امنیت عابرین را در پی دارد! امیدست با افزایش اکیپ های گشت زنی شهرداری این مورد سایه خود را از سر این سه راه کم کند. 

ریاضی با اشاره بر وعده ساماندهی خود افزود: در راستای تامین امنیت جاده ای با نصب دو چراغ راهنمایی و رانندگی در مسیر رفت و برگشت، همچنین نصب استوانه ترافیکی در وسط گذرگاه عابر پیاده اقدام کردیم. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید