بمناسبت هفته بسیج:
تاریخ : 1400/08/29 21:19
شناسه : 400549

فرمانده بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر از برگزاری ٢٩١ برنامه در باقرشهر و بخش های تابعه خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سرهنگ خداداد کاشفی  در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد : رسالت اصلی سپاه پاسداری از انقلاب است و سپاه بدون بسیج نمی‌تواند به این اهداف برسد. 

سرهنگ کاشفی شعارسال ۱۴۰۰ را «بسیج پاره تن مردم » ، عنوان کرد و گفت : امام خمینی (ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین است قدرت نرم رسانه ای را در برابر قدرت سخت علم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر افزود: بسیج از دل مردم رشد کرد و رویکردش مردمی است. بسیج بعنوان بازوان توانمند دین داری و ولایتمداری در همه عرصه‌ها از جمله دفاع مقدس، سازندگی، جهاد و ایثارگری، فداکاری و ... خود را وقف مردم کرده که این اراده بزرگ ستودنی است.

وی خاطر نشان کرد: ٢٩١برنامه در قالب ۵٩ عنوان از سوی رده های مختلف و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در هفته بزرگداشت بسیج برگزار می شود.

سرهنگ کاشفی افزود: از جمله برنامه های ما در هفته بسیج، شامل برپایی کاروان خودرویی، تجلیل از پیشکسوتان و مدال آوران المپیک، اردوی زیارتی و تقدیر از بسیجیان، بازدید از شهرک صنعتی و شهرک ها و ساخت مستند در خصوص شعار سال، برگزاری مراسمات شب خاطره، بازدید از کارخانجات تولیدی کالای ایرانی و عرضه کالا با تخفیف به بسیجیان هست.

وی ادامه داد: بازسازی منازل خانواده شهدا و محرومین به استعداد ٧ منزل، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی، تجلیل از خانواده شهدای عشایری ناحیه و قربانی چند راس گوسفند، رزمایش کمک مومنانه، یادواره شهدای قلعه نو، بزرگداشت هفته بسیج حسن آباد، نشست های بصیرتی در فضای مجازی و حقیقی، غربالگری واکسن کرونا و... از جمله برنامه های ما در این هفته می باشد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید