جلیلیان:
تاریخ : 1400/11/23 13:10
شناسه : 400798

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه شهرستان ری نیازمند خدمات امنیتی بیشتری است، گفت: در مقایسه با کلان شهر تهران از نظر مساحتی، ری نیازمند افزایش تعداد کلانتری هاست.






به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سرهنگ دوستعلی جلیلیان در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهرستان ری، بیان کرد: ارتقای سرکلانتری نهم فاتب به ستاد فرماندهی شهرستان ری موجب دستاوردهای بزرگ در کشف جرایم و کاهش انواع بزه‌های اجتماعی شده است.

جلیلیان افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جهت افزایش نیروی کادری، سرباز وظیفه و ناوگان موتوری ستاد فرماندهی شهرستان ری اقدامات خوبی انجام داده است، چنانچه امروز  ۱۲۱ نیروی کادری، ۱۲۷ سرباز وظیفه و ۴۳ دستگاه انواع خودرو و موتور سیکلت برای افزایش ضریب امنیت شهرستان ری به کلانتری‌ها اضافه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اظهار داشت : تمامی خودروهای گشتی کلانتری‌های شهرستان ری کمتر از ۱۰ سال عمر دارند و برای انجام انواع ماموریت‌های پلیسی آماده هستند.

وی تصریح کرد: با مساحتی در حدود ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع دارای ۱۱ کلانتری فعال و ۲ کلانتری در حال ساخت است، ولی شایان ذکر است که کلان شهر تهران با مساحت ۷۰۰ کیلومتر مربع دارای ۷۵ کلانتری است. این آمارها نشان می‌دهد شهرستان ری نیازمند خدمات امنیتی بیشتری است.

جلیلیان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان ری با همت و مطالبه مسئولان، مردم و رسانه‌ها شکل گرفته است امیدواریم که با حمایت مسئولان محلی، کلانتری‌های شمس آباد در بخش حسن آباد فشافویه و محله علائین در شهرری تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ری اشاره کرد : اقدامات ستاد فرماندهی شهرستان ری را فقط منوط به اقدامات سلبی در برخورد با جرایم نیست بلکه تمامی پرونده‌های غیرامنیتی از معاونت قضایی کلانتری‌ها به معاونت اجتماعی ارجاع شده است که در طول ۶ ماه گذشته ۷۹ درصد آنها منجر به سازش شده است.

جلیلیان خاطر نشان کرد : یک هزار و ۷۶۴ معتاد متجاهر، یک هزار و ۸۰۰ اتباع بیگانه دستگیر و بیش پنج هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سطح شهرستان ری کشف شده است.

وی در خاتمه متذکرشد: در مدت شش ماه شاهد ١۴ درصد کاهش سرقت، ۶٣ درصد کاهش جرایم خشن، ۴ درصد افزایش کشفیات و ٣۴ درصد افزایش دستگیری سارقان بودیم.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید