تاریخ : 1400/11/13 13:19
شناسه : 400831

ویژه برنامه های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای ولاء برگزار می شود.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - محسن دستمالچی رئیس فرهنگسرای ولاء در این باره گفت در ایام مبارک دهه فجر برنامه های متنوع فرهنگی هنری در این فرهنگسرا اجرا می‌شود.

وی گفت: این برنامه ها شامل:1-تولید و انتشار محصولات فرهنگی پیرامون تحقق دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و تبیین آرمانهای انقلاب با نام آینده روشن.
2-مشارکت در برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی بصورت سراسرس در سطح تهران در قالب مسابقه کتاب ماه.
3-معرفی کتابها و منابع مطالعاتی پیرامون تبیین آرمانهای حضرت امام (ره)و مقام معظم رهبری در کتابخانه های منطقه تحت عنوان کتابدان.
4-ثبت نام مسابقه سرود هزار هزار پولک نور ویژه کودکان و نوجوانان شهر تهران با جوایزی ارزنده.
5-هماهنگی جهت نصب پرچم پرافتخار ایران برای منازل در قالب برنامه هرخانه یک پرچم.
6-نصب استیکر پرچم ایران برای خودروها در میدان نماز در پویش نشان ایران.
7 – استقرار اتوبوس کتابگرد هدهد در مناطق محروم منطقه20  با هدف ارائه خدمات فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان.
8-برپایی مراسم ازدواج آسان.
22زوج با مشارکت ناحیه مقاومت حضرت عبد العظیم حسنی علیه السلام حوزه مقاومت بسیج 357حضرت ولی عصر(عج)در روز20 بهمن و تعدادی از فعالیتهای میدانی و مجازی دیگر می باشد.

هدف از اجرای این برنامه ها گرامیداشت ایام یوم الله دهه فجر و معرفی فلسفه و ماهيت انقلاب اسلامي، ولایت، شخصیت حضرت امام خمینی (ره )و رهبر معظم انقلاب و تقویت روحیۀ استکبارستیزی با محوریت قدس، فلسطین و مقاومت می باشد.

علاقمندان جهت اطلاع از تاریخ و ساعت برگزاری این برنامه ها می توانند همه روزه به فرهنگسرای ولاء واقع در شهر ری، میدان نماز، مراجعه و با شماره33380303تماس حاصل نموده و یا به صفحات اجتماعی فرهنگسرای ولاء مراجعه نمایند.     



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید