با حضور مهندس رحیمی سرپرست شرکت عمران بهارستان در محل نهضت ملی مسکن بهارستان برگزار شد:
تاریخ : 1402/03/10 16:18
شناسه : 403018

به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، با حضور دکتر شبانی شهردار بهارستان، مهندس رحیمی سرپرست شرکت عمران بهارستان، اعضای هیات مدیره این شرکت، نماینده دفتر فنی استانداری اصفهان، نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان، نماینده نظام مهندسی ساختمان استان و نمایندگان انجمن انبوه سازان استان اصفهان، قرارداد احداث ۴۰۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن مبادله شد.

در این مرحله در راستای دستور ریاست محترم جمهوری و برنامه دولت و وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به ظرفیت و زمین موجود در شهر جدید بهارستان، بالغ بر ۴۰۰۰ واحد مسکونی با استفاده از ۱۴ انبوه ساز بزرگ عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان اصفهان، احداث خواهد شد.

استفاده از سازنده های بومی در ساخت مسکن، از اولویت های دولت مردمی، وزارت راه و شهرسازی و شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید است که در شیوه نامه مسکن تعریف شده است. برای این منظور، با توجه به شیوه نامه نهضت ملی مسکن، برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های محلی و استانی در شرکت عمران بهارستان انجام شده است.

امروز با آغاز احداث این تعداد واحد مسکونی، بالغ بر ۴۰۰۰ خانواده و شهروند عزیز به این واحدها تخصیص داده شدند که ان شاء الله با طی مراحل ساخت این واحدها، بر اساس برنامه زمان بندی صاحب خانه خواهند شد.

پاسخی بگذارید