مدیر بهره برداری شرکت گاز استان سمنان خبر داد:
تاریخ : 1402/03/21 12:24
شناسه : 403103

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان سمنان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و همچنین محرومیت‌زدائی و کمک به اقشار ایثارگر و اماکن فرهنگی و مذهبی در سال 1401 تعداد 186 اشتراک رایگان واگذار شد.

به گزارش شاخه سبز؛ اسماعیل سعیدی مدیر بهره برداری این شرکت با بیان این مطلب، گفت: شرکت گاز استان سمنان در سال گذشته افتخار واگذاری 45 مورد اشتراک رایگان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و 54 مورد به مددجویان سازمان بهزیستی را داشته است.

سعیدی با تأکید بر جایگاه والای خانواده های شهدا و ایثارگران و لزوم خدمت همه جانبه به این قشر ارزشمند بیان کرد: سال گذشته تعداد54 اشتراک رایگان به ایثارگران عزیز شامل خانواده معظم شهدا (بستگان درجه‌یک) و جانبازان و رزمندگان اختصاص یافت.

وی افزود: همچنین تعداد 33 اشتراک نیز به مساجد، حسینیه‌ها، حوزه علمیه، رده های بسیج، مدارس دولتی و اماکن مذهبی و نظامی واگذار شد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان سمنان تصریح کرد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره مند نشده اند، می توانند با دریافت معرفی نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.

سعیدی در خاتمه افزود: این حرکت بسیار ارزشمند از عنایات ويژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در  راستای توجه به قشر ایثارگر، تحقق عدالت محوری و حمایت از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه اتخاذشده و افتخاری برای این شرکت است که به این عزیزان خدمت‌رسانی کنیم.

پاسخی بگذارید