تاریخ : 1402/03/24 12:13
شناسه : 403169

سرپرست آموزش شرکت گاز استان سمنان گفت: در سال 1401در شرکت گاز استان سمنان, بیش از 14هزار نفر ساعت دوره آموزش شغلی، عمومی و فرهنگی براي مديران و كاركنان در قالب دوره هاي فني، تخصصی و عمومی برگزار شد.

به گزارش شاخه سبز، ابوالفضل قدرتی سرپرست آموزش این شرکت با بیان اینکه این آموزش ها در قالب 40 دوره در سطح شرکت گاز استان سمنان برگزار شد اظهار کرد: این دوره ها مشتمل بر آموزش های عمومی، فنی و تخصصی، شغلی و با هدف ارتقاء و بروز کردن دانش مدیران و کارکنان طی سال گذشته برنامه ریزی و اجرایی شد.

وی با تأکید بر اینکه تجزیه و تحلیل نتایج و اثربخشی دوره ها، حلقه نهایی فرآیند آموزش است، ابراز داشت: بر اساس سنجش‌های صورت گرفته در این شرکت، میزان اثربخشی دوره های آموزشی برگزار شده طی سال گذشته طبق نظر سنجی های انجام گرفته 85 درصد است.

قدرتی هدف نهایی آموزش کارکنان را دانش افزایی و ارتقای بهره وری سازمانی عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت منجر به ایجاد تغییر های سازنده و رو به جلو در ابعاد فردی و سازمانی می شود که نهایتاً یک سازمان را به سازمانی یادگیرنده تبدیل خواهدکرد.

سرپرست آموزش شرکت گاز استان سمنان در پایان با  اظهار اميدواري در خصوص برنامه‌ريزي در سال جديد به منظور برگزاري دوره‌هاي مختلف آموزشي و افزايش سطح دانش و مهارت پرسنل، توسعه آموزش را از ارکان مهم هرسازمانی عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه اهتمام به امر آموزش، شرکت را در مسیر دستیابی به اهداف سازمانی، بهبود کمی و کیفی خدمات ارائه شده و افزایش رضایتمندی مشترکین یاری کرده است.

پاسخی بگذارید