مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه:
تاریخ : 1402/05/23 11:36
شناسه : 403744

مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه گفت: در سالجاری ۳۰۰میلیارد تومان برای امر اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی استان جذب شده که در قالب جذب این اعتبارات ۲۰۰ نفر وام خود اشتغالی دریافت کرده اند.

به گزارش شاخه سبز به نقل از رکنا ؛سرهنگ اسلام نام آور در حاشیه بازدید خبرنگاران از واحدهای تولیدی، فرهنگی و عمرانی سپاه ارومیه اظهار کرد: این تسهیلات در بخش های مختلف خیاطی، قالی بافی، گلدوزی، دامداری، گیاهان دارویی وکشاورزی پرداخت می شود.

سرهنگ نام آور تصریح کرد: گروه های جهادی در ارومیه بیشتر در حوزه عمران ازجمله ساختمان سازی وجاده سازی کار می کنند.

وی خاطر نشان ساخت: مراکز مشاوره در راستای محرومیت زدایی و کمک به قشر آسیب پذیر جامعه انواع مشاوره های فردی، گروهی، تحصیلی، اشتغال و پیشگیری از اعتیاد و ترک اعتیاد را انجام می دهد.

وی با تاکید به اینکه یکی از اقدامات سپاه ، محرومیت زدایی و احداث درمانگاه در مناطق محروم است، خاطرنشان کرد: احداث درمانگاه بوعلی سینا در منطقه کوی سالار ارومیه یکی از این پروژه هایی است که ۵۰ هزار نفر از مردم حاشیه نشین را پوشش می دهد و دارای پزشکان عمومی و متخصص و دندان پزشکی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه ارومیه یاد آور شد: یکی از اولویت های سپاه استعدادیابی نوجوانان و جوانان در حوزه ورزش است که در این راستا مجموعه ورزشی ۹ دی با هدف استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی به خصوص والیبال تاسیس شده است.

وی دربخش پایانی سخنان خود گفت: ۴ مرکز مشاوره در استان و یک مرکز در ارومیه در مناطق حاشیه نشین با ۲۸ گروه روانشناس فعالیت دارند.

پاسخی بگذارید