تاریخ : 1396/04/16 14:03
شناسه : 56340

بارسلونا هنوز خرید بزرگی در تابستان نداشته است و امیدوار است بتواند مارکو وراتی را به خدمت بگیرد. با این حال سران پاری سن ژرمن هنوز این اجازه را به بازیکن تیمشان ندادند.

جوزپه بارتومئو درباره دلیل نهایی نشدن این انتقال تاکنون گفت: وراتی کاملا مشتاق است که بتواند به بارسا بیاید و اینجا بازی کند ولی تاکنون سران پاری سن ژرمن این اجازه را به او ندادند. وراتی به اندازه کافی خوب است که برای بارسا بازی کند ولی دو باشگاه باید با هم مذاکره داشته باشند و تا این مذاکرات به سرانجام نرسد این اتفاق نیز نخواهد افتاد.

مارکو وراتی ۲۴ ساله یکی از ارکان قهرمانی تیمش در رقابت‌های فرانسه در سال‌های اخیر بوده است که البته در سال گذشته بعد از چند سال قهرمانی، این تیم موناکو بود که توانست به عنوان قهرمانی لیگ فرانسه دست یابد.

بارتومئو ادامه داد: این اتفاق قبلا نیز در ماجرای انتقال فابرگاس به بارسلونا رخ داد. آرسنال به مدت یک سال درباره فابرگاس با ما مذاکره نکرد و ما مجبور بودیم تا آن را قبول کنیم و حالا نیز همین اتفاق درباره وراتی رخ می دهد. اگر بندی در قرارداد او وجود دارد ما می خواهیم آن بند را بررسی کنیم و پول مورد نیاز را پرداخت کنیم ولی مشکل اینجاست که طرف مقابل نمی‌خواهد صحبت کند.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید