تاریخ : 1396/07/22 14:09
شناسه : 85327

 مادرید دوباره میزبان تقابل میان ارنستو والورده و دیگو پابلو سیمئونه خواهد بود. دو سرمربی تاکنون ۱۱ بار با هم روبه‌رو شدند که هرگز سرمربی ‌اسپانیایی نتوانسته پیروز شود. این بار واندا متروپولیتانو میزبان این رویارویی خواهد بود.

والورده شروع خیلی خوبی را بارسلونا در این فصل داشته است. او توانست هفت پیروزی پیاپی را در هفته‌ ابتدایی به ثبت برساند و اگر بتواند امشب (یک‌شنبه) نیز در واندا متروپولیتانو پیروز شود با بهترین رکورد تاریخ باشگاه که در فصل ۱۴ – ۲۰۱۳ ثبت رسید برابر می‌شود.

با این حال برای ثبت این رکورد باید از سد اتلتیکو بگذرد؛ حریفی که در سال‌های اخیر خاطرات تلخی از آن داشته است. از زمانی که سیمئونه هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفت (ژانویه ۲۰۱۲) والورده تاکنون نتوانسته این سرمربی را شکست دهد. او هشت شکست را برابر سرمربی آرژانتینی تجربه کرد و تنها توانست سه امتیاز به دست آورد. دو تساوی به همراه اتلتیک بیلبائو و یک مساوی با والنسیا کسب کرد.

با ورود سیمئونه آمار والورده برابر اتلتیکو عوض شد. پیش از حضور سرمربی آرژانتینی، والورده توانسته بود در پنج بازی از ۹ بازی‌اش مقابل اتلتیکو پیروز شود، یعنی بیش از نیمی از بازی‌ها.

اکنون سرمربی ‌اسپانیایی به دنبال این است که آمار بد در دوران سیمئونه پایان یابد و فاصله هفت امتیازی‌اش را با رئال مادرید حفظ کند. همچنین اجازه ندهد اتلتیکو، یکی دیگر از مدعیان به بارسا نزدیک شود.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید