اخبار برگزيده:
اهمیت گازطبیعی در توسعه صعنت ‏

صنعت گاز ایران در کنار صنایع نفت و پتروشیمی، می‌تواند محرک اصلی اقتصاد ایران به‌شمار رود. ‏نخست اینکه بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشرشده از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی گاز ایران تا ‏پایان سال ۲۰۱۷، ایران با برخورداری از حدود ۳۳.۲ تریلیون مترمکعب از..

مصرف بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در استان قم
طی شش ماه گذشته؛

شاخه سبز مدیرعامل شرکت گاز استان قم از مصرف یک میلیارد و ‏‏۲۴۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در این استان طی شش ماهه نخست ‏سال ۱۴۰۳ خبر داد‎.‎به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ‏مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مقد..

روزعصای سفید را متولیان دریابند

زهره مهرنوروزی-تق تق عصایش را بر زمین می‌کوبد نمی‌خواهد در ‏این شلوغی مردم را اذیت کند عده‌ای کنار می‌روند و به او فرصت ‏عبور می‌دهند، اما عده‌ای هیچ توجهی نمی‌کنند. در حالیکه عصایش را ‏یک متر جلوتر از خودش در است اما هیچ رانندگی بخاطر او ایست ‏نمی‌..

بررسی زوایای پیروزی پرگل برابر قطر/ چهار بازیکن موثر و یک اشتباه

یک کارشناس فوتبال ضمن ارزیابی عملکرد تیم ملی ایران برابر قطر، بر تاثیرگذاری چهار بازیکن در این دیدار تاکید و به کارگیری بیشتر و همزمان آنها در دیدارهای آتی را مورد توجه قرار داد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مسابقات انتخابی جام..

پاسخ دانشگاه آزاد به انتقادات کارمندان و اساتید

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد در واکنش به انتقادات اخیر از این دانشگاه گفت: به هیچ کارمند و اعضاء هیئت علمی حقوق بدهکار نیستیم. داریوش جاوید در پاسخ به انتقادات علیه دانشگاه آزاد که به تازگی توسط کارکنان و اساتید دانشگاه مطرح..

تبعات شکست برابر ایران/ قطری‌ها خواستار اخراج «لوپز» شدند
تخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛

پس از شکست سنگین تیم ملی فوتبال قطر مقابل ایران، کارشناس فوتبال این کشور خواستار اخراج سرمربی اسپانیایی قطر شد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ شامگاه سه شنبه ۲۴ مهر رو در روی هم قرار گرفتند که این..

کدام استان‌ها امروز بارانی است؟
پیش‌بینی هوای کشور؛

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز (چهارشنبه، ۲۵ مهر) در برخی مناطق شمال غرب و غرب سواحل دریای خزر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد. صادق ضیائیان رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع..

امیر نصیرزاده: استقرار سامانه «تاد» جنگ روانی است
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وزیر دفاع در خصوص خبر استقرار سامانه «تاد» در منطقه گفت: سامانه تاد یک سامانه ضد بالستیکی است و چیز جدیدی نیست، ما آن را در راستای جنگ روانی ارزیابی می‌کنیم. امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه جلسه امروز هیئت د..

اظهارات اخیر مسئول رسانه‌ای ترکیه باعث تکدر خاطر ایرانیان شد
وزیر ارشاد:

سید عباس صالحی گفت: اظهاراتی که اخیراً از طرف برخی از مسئولان رسانه‌ای ترکیه صورت گرفت، باعث تکدر خاطر افکار عمومی در جمهوری اسلامی ایران شده که باید از آن اجتناب کرد. فخرالدین آلتون رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری کشور ترکیه در گفتگوی تلفنی ب..

ظفرقندی: در حوزه درمان هر کمکی بتوانیم به لبنان ارائه می‌دهیم
در حاشیه جلسه هیئت دولت؛

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در حوزه درمان هر کمکی بتوانیم به لبنان می‌کنیم. محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با واکسن آنفولانزا اظهار کرد..

آخرین مهلت ثبت نام تسهیلات ۳۰ میلیونی برای بازنشستگان
سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد؛

مرحله سوم اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر ماه آغاز شده و تا روز پنج شنبه ۳ آبان ادامه خواهد داشت. مرحله سوم اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۲۲ مهر ماه آغاز شده است. سازمان تأمی..

سامانه شفافیت آرا در مجلس فعال شد
پیرو نامه نمایندگان به هیئت رئیسه؛

اخیرا جمعی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به هیئت رئیسه خواستار اجرای قانون شفافیت قوای سه‌گانه در مجلس شدند و بر این اساس، سامانه شفافیت آرا در مجلس فعال شد. جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، خواستا..

سرعت رو به افزایش همه‌گیری چاقی در ایران
در همایش تغذیه بالینی مطرح شد؛

رئیس انجمن تغذیه بالینی ایران، نسبت به همه‌گیری چاقی در کشور که به سرعت در حال افزایش است، هشدار داد. مراسم افتتاحیه پنجمین همایش بین المللی تغذیه بالینی ایران، از صبح چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار..

گاز گرانقیمت را به سادگی نسوزانید

شاخه سبز - ایران سومین تولیدکننده بزرگ گاز و چهارمین مصرف ‏کننده بزرگ گاز در جهان است؛ به‌طوری‌که مصرف گاز طبیعی در ‏ایران، حدودا معادل نصف کل مصرف گاز طبیعی در قاره اروپا است. ‏ایران به لحاظ تولید گاز طبیعی با تولید ۲۵۶.۷ میلیارد مترمکعب که ‏معادل ..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ