تاریخ : 1396/04/14 15:17
شناسه : 55898

آنتوان گریزمان در نقل و انتقالات تابستانی به شدت مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت و خیلی‌ها منتظر بودند که این انتقال نهایی شود ولی به دلیل محرومیت اتلتیکو از خرید بازیکن، او در جمع روخی بلانکو باقی ماند. خیلی‌ها عنوان کردند این بازیکن که در ۱۱۱ بازی برای اتتیکو موفق شده است ۶۰ گل به ثمر برساند، با مورینیو تماس گرفته و عنوان کرده است که می‌خواهد تا ۲۰۱۲ در اتلتیکو بماند.

آنتوان گریزمان در ابتدا درباره این موضوع گفت: خیر به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد و دروغ است. من با مورینیو تماسی نداشتم و تنها به مسئولان باشگاه تصمیمم را اطلاع دادم. بیشتر به خاطر محرومیت باشگاه از خرید بازیکن در اتلتیکو ماندم. حس کردم که الان بهترین وقت ممکن است که در این تیم بمانم و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتم. نمی‌توانستم فقط به خودم فکر کنم. باید اتلتیکو را نیز مدنظر قرار می‌دادم. رفتن از اتلتیکو در این برهه کار درستی نبود.

او ادامه داد: با دیگو سیمئونه صحبت کردم و در ادامه با رئیس باشگاه همه مسائل را حل و فصل کردیم. هیچ کار دیگری باقی نماند و در اتلتیکو ماندم. من برای این باشگاه و سران تیم احترام زیادی قائل هستم. آنها به مانند سوسیداد خیلی چیزها به من دادند. از الان نمی‌توانم درباره پایان سال آینده صحبت کنم. الان تمام تمرکز من روی این است که بتوانم سال خوبی با اتلتیکو داشته باشم. احمقانه است بخواهیم درباره دو سال بعد صحبت کنیم.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید