تاریخ : 1402/05/23 11:22
شناسه : 403735

وابسته نظامی سفارت ایران در روسیه با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین المللی نظامی و دفاعی آرمی فروم روسیه در روز دوشنبه ۲۳ مردادماه، از سفر هیات بلندپایه ایران به مسکو به همین منظور خبر داد و گفت: دستاوردهای صنایع دفاعی ایران در این نمایشگاه در معرض دید شرکت کنندگان از روسیه و سایر کشورها قرار می گیرد.

ناخدایکم ستاد رضا خسروی مقدم دوشنبه افزود: در پی دعوت رسمی ارتشبد شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه از سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، هیات بلندپایه نیروهای مسلح کشورمان به ریاست امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ وارد مسکو می شود.

وی اظهار داشت: هیات عالی‌رتبه نظامی ایران روز دوشنبه ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه همایش و نمایشگاه بین المللی نظامی ۲۰۲۳ روسیه و بازدید از نمایشگاه، با تعدادی از روسای هیات های خارجی شرکت کننده نیز دیدار خواهد داشت.

وابسته نظامی سفارت ایران در روسیه گفت: رئیس هیات نظامی کشورمان روز سه شنبه ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ در یازدهمین کنفرانس امنیت بین الملل مسکو شرکت و در نشست اول این کنفرانس با موضوع موقعیت جهان چند قطبی سخنرانی می کند.

خسروی مقدم با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین المللی نظامی و دفاعی آرمی فروم روسیه در پارک پاتریوت در حوالی مسکو گفت: صنایع دفاعی و نظامی کشورمان ضمن حضور فعال بخش های متنوعی از تولیدات نظامی و دفاعی کشورمان را در معرض دید شرکت کنندگان روسی و بیش از ۶۰ کشور جهان به نمایش می گذارند.

پاسخی بگذارید