تاریخ : 1400/04/8 20:42
شناسه : 398852


به گزارش شاخه سبز - جمعی از ایثارگران کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان  در پیام های جداگانه خواستار حضور مدیران لایق در بنیاد شهید و تامین اجتماعی شدند

متن اولین پیام بدین شرح است : محضر حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی خدا را شاکریم که اراده ملت به بار نشست و بار دیگر شاهد قدرت نمایی مردم‌سالاری دینی که ثمره تفکر امام راحل است بودیم.

انقلاب ثمره خون هزاران شهیدی است که خانواده خود را در راه اسلام و انقلاب تنها گذاشتند و برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه‌های جنگ رفتند و چه زیبا انقلاب قدرشناسی کرد و به دستور رهبر فرزانه انقلاب بنیاد شهید و امور ایثارگران شکل گرفت. امروزه با تغییر نسل در خانواده شهدا و ایثارگران عزیز موید این مهم است که نیاز به تفکر جدید با پشتوانه اجرایی قوی در سطح مدیریت این بنیاد به خوبی احساس می‌گردد .

از همین رو ما جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران از حضرتعالی درخواست داریم دکتر محمد یزدان پرست را که خود از ایثارگران دفاع مقدس است و سال‌ها نیز وظیفه دبیرکلی خانه ایثارگران کل کشور را بر عهده داشته‌اند و دارای سوابقی درخشان در این حوزه می‌باشند را به عنوان ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب نماید تا ضمن استفاده از تجربیات این مرد تلاشگر و خوشفکر در عرصه ایثارگران، شاهد تحولی عظیم در این بنیاد مردمی باشیم.

جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران



و در ادامه پیرو پیام دوم آنان آمده است :حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، همانگونه که مستحضرید؛ سازمان‌تأمين‌اجتماعي، سازمانی بر اصل سه‌جانبه‌گرايي کارگر، کارفرما و دولت اتکاء می‌باشد. اين سازمان نقشي اساسي در پشتيباني از نيروي کار در فرايند توسعه پايدار کشور، براساس الگوي اسلامي- ايراني پيشرفت و تعميق احساس امنيت اجتماعي - اقتصادي به عهده دارد.

فلذا واضح و مبرهن است که فردی پر تلاش، دلسوز و از جنس مردم می‌بایستی بر این سازمان مدیریت کند. فردی که فرزند انقلاب و رهبری باشد. مدیری که کارگر و کارفرما او را پذیرفته باشند و از خود بدانند. مدیری شجاع و از دل مردم.

بر همین اصل ما جمعی از ایثارگران، کارگران و کارفرمایان و بازنشستگان کشور با اعلام حمایت خود از اکبر حیدریان که سابقه‌ای درخشان در خدمت به جامعه ایثارگران را دارند و از مدیران خوشنام می‌باشند، از حضرتعالی درخواست می‌نمایم تا با انتصاب نامبرده به سمت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اجرای عملی شایسته سالاری در سازمان‌ها و ارگان‌ها زمینه اجرای عدالت اجتماعی در میان قشر همیشه در صحنه انقلاب اما کم توقع جامعه را محقق سازید.

جمعی از ایثارگران، کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان کشور





انتهای پیام /

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. بلی