بمناسبت هفته روابط عمومی وارتباطات
گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1404/02/27 11:48
شناسه : 411166

بهمن توکلی فرد

برای کسب وکارهای نوین ، چاره ای نداریم جز اینکه روابط عمومی ‏ها معنای " وب معناگرا " را متوجه شوند. وب معنا گرا ، کمک می ‏کند که در هر لحظه بدانید کدام مشتری در کدام نقطه از کشور چه ‏ذائقه ای دارد ، چه چیزی می خواهد و چه زمانی می توان به او ‏بهترین سرویس را ارایه داد.‏
در همین زمینه ، مهسا ملک پور ، مدیر روابط عمومی نمایشگاه های ‏بین المللی اصفهان می گوید: یک نمایشگاه پربار و با محتوای غنی، ‏نه تنها فرصتی برای رونق کسب‌وکارهاست، بلکه بستری است برای ‏خلق محتوای ارزشمند و جذاب. ملک پور افزود : هرچه نمایشگاه، با ‏ایده‌های نوآورانه، رویدادهای جانبی متنوع و حضور پررنگ ‏شرکت‌های معتبر غنی‌تر باشد، روابط عمومی نیز می‌تواند با دست پر، ‏اخبار و اطلاعات ارزشمندتری را به مخاطبان ارائه دهد و در انعکاس ‏تصویر برند، موفق‌تر عمل کند.‏
وی افزود : روابط عمومی در شرکت‌های نمایشگاهی، تبریک و تسلیت ‏مناسبتی، درج اخبار و انتشار عکس‌های یادگاری نیست. بلکه:‏
معمار تصویر نشان : با هنرمندی تمام، تصویری ماندگار و ارزشمند از ‏نشان (برند) شرکت در ذهن مخاطبان خلق می‌کند.‏
صدای رسای سازمان: صدای سازمان را به گوش ذینفعان می‌رساند و ‏پل ارتباطی بین شرکت و جامعه است.‏
راهبرد ارتباطی: با تدوین راهبرد‌های هوشمندانه، به تحقق اهداف ‏سازمان کمک می‌کند.‏
مدیر بحران: در شرایط بحرانی، با تدبیر و آرامش، از اعتبار و جایگاه ‏سازمان دفاع می‌کند.‏
او گفت : نقش روابط عمومی برای کسب وکار بسیار جامع و گسترده ‏است و می تواند بر روی سود ومنفعت یک شرکت یا سازمان یا ‏کارخانه تاثیر بسزایی داشته باشد.‏

پاسخی بگذارید